ظهور عشق اسمانیم نزدیک است - ndayeeshgh
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ndayeeshgh


لینک دوستان

صدف جان صدف عزیزم چشم انتظارتم برگرد
صدفی برای مروارید
منتظران دل شکسته
هر چی بخوای داریم
ترفند،نرم افزار،آموزش و....
::::: نـو ر و ز :::::
در سایه سار وحدت
صبور: بچه قمی اینجا هس ؟
یا ضامن آهو
diplomacy
shima love

لوگوی دوستان























تعداد بازدید

v امروز : 35 بازدید

v دیروز : 16 بازدید

v کل بازدیدها : 167952 بازدید

آهنگ وبلاگ

87/8/16 :: 12:54 صبح


به نام خدا . اللهم عجلولیک الفرج . ظهور عشق اسمانیم نزدیک است
وعده ی الهی نزدیک نزدیک است !!!!!!!! !
یکبار بخوانید و هزاران بار فکر کنید شاید ... !!!
خداوند بارها در قران فرموده اند و تکرار کرده اند که فکر کنید اندیشه کنید تعقل کنید شاید بفهمید ولکن اکثرهم نمیفهمند !!!! سوره ی یونس ایه 55 و 92 و 100 . قصص 57 . بقره 100 . عنکبوت 63. روم 6 . احزاب 72 .ص 82 . ص 84 . زمر 49 .مائده 100 . غافر 57 . انعام 37 و111. اعراف 10 و 179 و187 .حجرات 4 . توبه 127 .
یوسف 40 و 68 و 103 . رعد 1 . حجر 172 . نحل 38. فرقان 44 و 50 . و ....!!!!!؟ ؟ ؟ ؟

اسلام یعنی تسلیم شدن دربرابر خدا و عشق ورزیدن به خدا و خلق خدا و خوبی و زیبایی و عدالت و محبت و پاکی و صداقت و عفت و حیا و تمامی صفات خوب و الاهی و در نهایت رسیدن به بهشت وخدای بهشت !!!
انهایی که حق مردم را میخورند و میخواهند ایران و اسلام و دولت و ... را خراب کنند و دزدی میکنند و گناه میکنند و کار حرام انجام میدهند ایا از خدا و اعمال بدشان و جهنم و رسوایی و مکافات اعمالشان هم در دنیا و هم در اخرت که به زودی فرا میرسد نمیترسند ؟ پس منتظر باشید که به زودی ...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ای مردم( هم مردم عام و هم دولتمردان) اگاه شوید و دست از ظلم و گناه وبی فکری بردارید و تعقل کنید که انسان برای چه افریده شده است ؟ هدف از خلقت انسان چیست ؟ ایا میتوانید حتی فقط یک چیز را در دنیا نشان دهید که عشق یا هدف یا ارزش باشد ؟ هرگز! چون خود دنیا نیز وسیله است چه رسد به درون دنیا ! دنیا و هر انچه دران است از معنویات گرفته نماز وروزه و حج و امر به معروف وخدمت به خلق وزکات و خمس و غیره .... تا مادیات خانه و ماشین و ازدواج و کار و پول و غیره .... همگی وسیله ها ی اوجب یا واجب یا مستحب دنیویی هستند برای رسیدن به هدف و عشق و ارزش و رسیدن به اخرت و بهشت ودر نهایت رسیدن به کمال و خدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ای مردم بدانید که مشکل یکی دو تا شخص خاص نیستند مشکل هم ازاکثر مردم و هم ازاکثر دولتی ها وهم اکثر مجلسی ها است و یا به فرموده ی خدا در اکثر سوره ها و ایات قران اکثرا نمیدانند و اگاه نیستند و نمیفهمند و گناه کارند و جهنمی هستند و ...... پس بترسید از خودتان و اعمالتان هم حق الله و هم حق الناس و بترسید از ان 2 روز موعود که بسیار بسیار نزدیکند !!! شما چگونه میخواهید جوابگوی اعمال بدتان به امام زمان و بعد درقیامت و اخرت جوابگوی خدا باشید پس به خودتان بیایید و فکر کنید تامل کنید اندیشه کنید و دگر بس کنید که شاید فردا نباشد تا جبران کنید ..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما عاشق ایرانیم ما عاشق اسلام ناب محمدی هستیم ما عاشق خداییم برای همین مانند جدم امام حسین با کفرو ظلم و فساد و تبعیض و گناه و اسلام دروغی و گرانی و فقر و بی عدالتی و بیکاری و شیطان و ... که خدا هم مخالف اینهاست بیعت نمیکنیم و زیر بار ظلم و بیگانه هم به هیچ وجه وبه هیچ وجه نمیرویم . خدا و اسلام مخاف سر سخت فقر و بی عدالتی هستند اما شما چی ؟ البته حضرت محمد و الش وعده ی این ایام را داده بودند که دین اسلام ناب محمدی در زمانی که پیامبری ندارید و امام شما هم هنوز غایب است از بین میرود و اسلام دروغی جانشین ان میشود تا اینکه قائم ما ظهور میکند و اسلام ناب را میاورد و دین درتمام دنیا یکی میشود . ما به انقلاب اسلام ناب محمدی ایران و جهان کاملا اسلامی رای میدهیم و کاری به امریکا و اسراییل و ... هم نداریم و انها را نیز به راه راست و اسلام دعوت میکنیم و به ایران خودمان افتخار می کنیم ولی به این وضع بد و اسلام دروغی و به اقتصاد بد این مردم رای نمیدهیم مشکل ما سیاسی نیست که شما سریع پای این را میکشید وسط مشکل ما اقتصادیست . حالا بحث اقتصادی را به این جهت اوردم که خدا و رسولانش فرموه اندکه اگر از در خانه ای فقر وارد شود از در دیگر ان خانه ایمان ( اسلام وخداو حیا و ...) خارج میشود وگرنه این پیام کاملا هشداریست الهی !!! البته در شناخت اسلام هم مردم وهم شما اشتباهاتی داشته اید که باید سریعا خودتان را اصلاح کنید ! وعده ی الهی نزدیک است بترسید از خدا و فرستاده اش که ... !!! به نفع همه است که این پیام به رهبر و ریس جمهور و مردم نیز برسد !!!
ای مردم شما هم اگاه باشید که خدا و فرستاده اش شما را هم باز خواست خواهند کرد که مانند زمان صدر اسلام با اسلام دروغی بیعت کردید ! وعده ی الهی نزدیک نزدیک است !!!!!!!!
_________________
مولایم حضرت مهدی فرمود دوستان من ظهور مرا نزدیک ودشمنان من ظهور مرا دور می پندارند !
313
http://313net.com/ftopicp-13.html#13منبع


  • کلمات کلیدی :
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ


    منوى اصلى

    خانه v
    شناسنامه v
    پارسی بلاگv
    پست الکترونیک v
     RSS v
     Atom v

    درباره خودم

    لوگوى وبلاگ

    ndayeeshgh

    پیوندهای روزانه

    template designed by target=_blank>Rofouzeh