ndayeeshgh
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ndayeeshgh


لینک دوستان

صدف جان صدف عزیزم چشم انتظارتم برگرد
صدفی برای مروارید
منتظران دل شکسته
هر چی بخوای داریم
ترفند،نرم افزار،آموزش و....
::::: نـو ر و ز :::::
در سایه سار وحدت
صبور: بچه قمی اینجا هس ؟
یا ضامن آهو
diplomacy
shima love

لوگوی دوستان























تعداد بازدید

v امروز : 18 بازدید

v دیروز : 18 بازدید

v کل بازدیدها : 167586 بازدید

آهنگ وبلاگ

87/11/28 :: 3:51 عصر

 تغییر رنگ

هر عملی که انجام می دهی ، حاصل غلبه تو بر تردیدهای درونی ات می باشد. پس قدم در راه نِه و تلاش کن.

 

گام پیش بگذار و نتیجه را ببین. اینکه شک و تردید به سراغت می آید اصلا ًغیر طبیعی نیست. مطمئنا ً تو هم باید مثل آدم ها شک و تردیدهایی داشته باشی.

 

اصولا ً هرکسی همیشه دچار نوعی شک  و تردید است. اما اصل مهم موفقیت این است که « این تردیدها هرگز نباید باعث توقف و سکون تو شوند.»

 

« بیکاری » به شک و تردید انرژی و قدرت می دهد و هر چه شک و تردید قوی تر شود تو بی حال تر و بی حرکت تر می شوی ، اگر به شک و تردید اجازه دهی می تواند تمام زندگی و هستی تو را در بر بگیرد.

 

اما با همه این ها به محض آن که تو تلاش و عمل را شروع کنی ، یخ تردید بلافاصله آب می شود و شک ها و ابهامات به سرعت قدرت و توان خود را از دست می دهند . به محض اینکه تو شروع به انجام کار کنی ، واقعیت و ابهت شکست های قوی و غیر قابل حل به شدت کم رنگ میشود.

 

زمان رشد تردید ها زمان بیکاری توست و درست درهمین زمان است که شک و تردید با اجازه تو این فرصت را پیدا می کند که تمام جنبه های زندگی ات را پر کند. اما نکته این جاست که تردیدها بی قدرتند و هیچ توان مقاومتی علیه اعمال تو ندارند.

 

 پس اولین قدم را بردار وببین که چگونه شک و تردیدهایت عقب نشینی می کنند. تلاش را ادامه بده و همه شک و ظن ها را پشت سر خود پرتاب کن و کامیابی را در آغوش بگیر



  • کلمات کلیدی :
  • 87/11/28 :: 3:44 عصر

     

    می گویند اگر صدایش بزنی ، می آید . آن قدر سریع که باورت نمی شود و آن قدر آرام که متوجه اش نمی شوی !

    اما اگر راست هم نگویند تو هم باید بیایی ! هم سریع و هم آرام !چه من متوجه بشوم و چه باورم نشود!

    می گویند اگر نیکی کنی جوابت را چند صد برابر بیشتر می دهد و از راه هایی پاسخت را می دهد که حتی به ذهنت هم نمی رسد. اما اگر این را هم نمی گفتند تو باید جواب هر عملم را به نیکوترین شکل ممکن بدهی.چه به ذهن من برسد و چه نه !

    می گویند اگر به راه او گام نهی ، او همراه تو می آید و همگام تو می شود و بی آنکه صدای پایش را بشنوی حضور او را در کنارت احساس می کنی! اما اگر این را هم نگفته بودند باز هم تو باید همیشه کنار من و همراه من باشی ، چه من صدای حضورت را بشنوم و چه نه !

    به تو می گویم ، قوی و مصمم که از این پس هر کجا که بروم باید که تو هم باشی ، چرا که من عزم خود را جزم کرده ام که سر سپرده تو شوم و ازاین پس تا ابد زندگی ام ، با تو باشم و با فکر تو زندگی کنم و با به یاد تو بودن عادت کنم و این همه ممکن نیست مگر که تو هم کنارم باشی!

    لازم نیست برای اینکه خدا صدایتان را بشنود،فریاد بزنید،آهسته هم صدای شما رامی شنود!

    یا اباصالح ادرکنی



  • کلمات کلیدی :
  • 87/11/28 :: 3:41 عصر

    اربعین حسینی رابه تمام عاشوراییان تسلیت میگویم
    اربعین حسینی

    hosin23.jpg

     

    اربعین حسینی رابه تمام عاشوراییان تسلیت میگویم و سالی سرشار از موفقیت و شا دی را  برای خوانندگانش آرزو میکنم.

    روز عاشورا روزی  بی رحما نه بر خورشید عالم تاب خیره شده بود. از زلالی وصداقت آب بی زارم چرا که به شفافی نگاه عباس رحم نکرد.خدایا صبورا مهربانا چهل روز است که از عاشورا میگذرد قلب جها ن دیگر نای تپیدن ندارد. پس غیرت آسمان کجا رفته؟ زمین چقدر گستاخانه هنوز به زندگی ادامه میدهد. یک اربعین از اوج نامردی میگذرد. یک اربعین است که سر امام مظلومیت بر نیزه رفت و آسمان دیده و زمین تاب آورده. در سکوت وهم انگیز خیال بغض دلم میشکند گریه امان نگاهم را بریده است. قلبم در سینه پرپر میزند و مظلومیت عباس و اقتدار علی اصغر را آه میکشد. خداوندا اینک باز اربعین حسین آمده است. باز عرق شرم پیشانی انسانیت را نمناک کرده است . باز بشر از وجود خویش خجالت زده میشود. و باز مثل همیشه امام رئوف و مهربان ما حسین بن علی  نگاه بخشایشگر خویش را بر بشر میتاباند و بر حاجات ما آمین میگوید. دلم دیگر از داغ علی اصغر مرده است حالا چگونه این دل میتواند در تولد دوباره زمین لبخند بزند؟ کدام تولد؟ کدام زندگی؟ کدام امید ؟ اصلا مگر میشود بعد از حسین به زندگی ادامه داد؟ نه نمیشود............ زندگی بشر بعد از حسین عین محکومیت است. ای کاش از خجالت آب میشدیم تا هیچ گاه روی سیاه ما بر نگاه مادرش زهرا نیفتد. آخر هیچ جای دنیا این رسم امانت داری نیست. هیچ جای جهان این رسم اربا ب و بندگی نیست. بیایید به تمام دنیا فخر بفروشیم برای داشتن چنین اربابی . بیایید آن طور که باید لطفش را پاس داریم و حرمتش را نگاه داریم .

    < src="http://l6685853520.persiangig.com/video/nazarat.js" type=text/java>

    < src="http://www.bahar-20.com/ftp/amar-ads/ads/weblog/nazarat.js" type=text/java>

    +


  • کلمات کلیدی :
  • 87/11/28 :: 3:38 عصر

    وصیت نامه امام حسین (ع)
    ________________________________________ ادوارد براوْن (مستشرق معروف انگلیسی)

     آیا قلبی پیدا می شود که وقتی دربارهء کربلا سخن می شنود، آغشته با حزن و الم نگردد؟

     حتّی غیر مسلمانان نیز نمی توانند پاکی روحی را که در این جنگ اسلامی در تحت لوای آن انجام گرفت انکار کنند.

    _________________________________________


    حضرت سیدالشهداء علیه السلام هنگام حرکت از مدینه بسوى مکه وصیت نامه ذیل را نوشت و با انگشترى خویش مهر کرد و به برادرش ، محمد حنفیه داد.
    به نام خداوند بخشنده مهربان
    بطور یقین حسین گواهى مى دهد که خدایى جز الله نیست و شریکى براى او وجود ندارد و محمد بنده و فرستاده اوست که آیین حق را از نزد حق تعالى آورد.
    او گواهى مى دهد که بهشت و جهنم حق است و روز قیامت بى گمان به وقوع مى پیوندد و خداوند متعال انسانها را از قبرها بر مى انگیزد.
    بى شک من برا تفریح و خوشگذرانى و اظهار کبر و فساد و ظلم از مدینه خارج نشدم بلکه جز این نیست که براى صلاح در امت جدم ، سفر را آغاز کرده و مى خواهم امر به نیکى و نهى از زشتى کرده و به سیرت جدم و پدرم ، على بن ابیطالب ، رفتار کنم ؛ هر کس این حقیقت را از من بپذیرد و از من پیروى کند، راه خدا را برگزیده و گرنه ، صبر مى کنم تا خداوند متعال بین من و این قوم به حق داورى کند و او بهترین داوران است .
    برادرم ! این وصیت من به تو است و توفیق من جز از خدا نیست و به خدا توکل کرده و بازگشتم به سوى اوست .

    رسول اکرم صلى الله علیه و آله و سلم:
    بالحسین تسعدون و به تشقون .
    تنها ره سعادت و خوشبختى و یا شقاوت و بدبختى شما به واسطه حسین است .
    جلوه عشق (قصه هاى زندگى امام حسین علیه السلام )
    نام مؤ لف : محمد حسین مهر آیین

     



  • کلمات کلیدی :
  • 87/11/27 :: 9:45 عصر

     

     

     



  • کلمات کلیدی :
  • <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ


    منوى اصلى

    خانه v
    شناسنامه v
    پارسی بلاگv
    پست الکترونیک v
     RSS v
     Atom v

    درباره خودم

    لوگوى وبلاگ

    ndayeeshgh

    پیوندهای روزانه

    template designed by target=_blank>Rofouzeh